Співробітники поліції отримали нові знання та перейняли практичний досвід від спікерів інтерактивного тренінгу, який організувала Благодійна організація «Veteran Hub» за підтримки Державного департаменту США.
Днями оператори підрозділів «102» ГУНП в м. Києві та Київській області пройшли навчально-методичний тренінг під назвою «Взаємодія поліції та ветеранів і ветеранок». Тренінг мав на меті покращити навички кризової комунікації правоохоронців, які першими приймають дзвінки та повідомлення від громадян зі спецлінії «102».
Для поліцейських дуже важливо відчувати впевненість у спілкуванні з ветеранами та ветеранками, аби ефективно запобігти порушенням чи іншим небажаним наслідкам. Під час дводенного інтерактивного тренінгу правоохоронці моделювали різноманітні ситуації та разом вчились розв'язувати проблемні питання. Зокрема, шукали шляхи до конструктивного діалогу та вчились надавати психологічний супровід заявникам-ветеранам, які можуть в момент звернення до поліції переживати флешбеки або проявляти згубні наміри.
Оператори служби «102» вдячні тренерам Благодійної організації «Veteran Hub» за інтерактивний та актуальний тренінг. Правоохоронці приділяють важливу увагу ветеранській політиці та розуміють моральний стан наших захисників. Тож підвищення кваліфікації та опанування спеціалізованих навичок наразі є невід’ємною складовою поліцейської служби.
Департамент комунікації
Національної поліції України