Суб'єктам декларування
Якщо Ви змінили Ваш кваліфікований електронний підпис (ЕЦП), будь ласка, скористайтесь кнопкою «Я змінив свій особистий ключ» та виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) у Реєстрі.
Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру і скористатись функцією «Я змінив свій особистий ключ». У полі «Електронна адреса, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті» вкажіть електронну адресу, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код відновлення». Зайдіть в поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) перейдіть за посиланням. Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) оберіть Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), оберіть файл особистого ключа та вкажіть пароль від нього, натисніть кнопку «Змінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)».
Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (спробуйте пізніше), будь ласка, перед повторним входом натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі.
Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений), будь ласка, переконайтесь, що у полі «Пароль особистого ключа» вказано вірний пароль. Якщо Ви втратили пароль доступу до особистого ключа, будь ласка, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг та отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією «Я змінив свій особистий ключ».
Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не знайдено), будь ласка, переконайтеся у правильності вибору кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), який Вам видав кваліфікований електронний підпис (ЕЦП), у полі «Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (АЦСК)» та повторно здійсніть вхід до Реєстру.
Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа), будь ласка, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг та отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією «Я змінив свій особистий ключ».
Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Виникла помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP), будь ласка, вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення для забезпечення можливості передачі запитів за протоколом HTTP.
Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Ви не підтвердили email), необхідно увійти до Вашої поштової скриньки, вказаної під час першої авторизації, відкрити лист «Підтвердження реєстрації | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» та перейти за наведеним у листі посиланням. У разі, якщо Ви не знаходите лист у папці «Вхідні» Вашої поштової скриньки, перевірте папку «Спам».
Якщо при заповненні електронних документів Ви не можете перейти з першого до наступного розділу, будь ласка, скористайтеся останньою версією браузера Google Chrome.
Якщо при заповненні електронних документів у Вас не завантажується розділ або не зберігаються зміни у розділі, будь ласка, видаліть цей розділ за допомогою кнопки «видалити дані цього кроку» та заповніть його з початку.
Якщо у Вас невірно зазначено ПІБ або ІПН у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, будь ласка, отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) з вірно внесеними даними, звернувшись до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією «Я змінив свій особистий ключ».
Якщо при заповненні електронних документів Ви не знаєте як вказати серію та номер свідоцтва про народження дитини, будь ласка, вкажіть серію та номер свідоцтва про народження у форматі «1-АА123456» без пробілу в полі «Серія та номер паспорта громадянина України або ID-картка або свідоцтво про народження».
Якщо при заповненні електронних документів Ви виявляєте помилку у кроках 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 «Зазначте право на цей об’єкт», будь ласка, заповніть розділ «ПРАВА НА ЦЕЙ ОБ’ЄКТ», натисніть копку «Додати» та натисніть кнопку «Зберегти об’єкт».
Якщо Ви не знаєте чи подано Вашу декларацію, будь ласка, перевірте її наявність у публічній частині за цим посиланням, переконайтесь, що в особистому кабінеті вона має статус «Активна» та перевірте вкладку «Мої повідомлення» персонального кабінету.
Щоб подати декларацію необхідно перевірити внесену інформацію та виконати такі дії:
- натиснути кнопку «Зберегти чернетку»;
- натиснути кнопку «Зберегти декларацію»;
- обрати збережену чернетку та натиснути кнопку «Продовжити роботу»;
- натиснути кнопку «Подати документ»;
- підтвердити ознайомлення з передбаченою законодавством відповідальністю за подання недостовірних відомостей у декларації, поставивши відповідну позначку;
- натиснути кнопку «Перейти на сторінку накладання кваліфікованого електронного підпису»;
- натиснути кнопку «Подати декларацію».
Якщо на Вашу поштову скриньку не надходять повідомлення про збереження чернетки, подання декларації, зміну кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) у Реєстрі тощо, перевірте папку «Спам» Вашої поштової скриньки, перевірте правильність зазначення адреси електронної поштової скриньки у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, зверніться до адміністратора Вашої електронної поштової скриньки.
Якщо у Вас виникли питання при заповненні електронних документів, будь ласка, ознайомтесь з роз’ясненнями щодо заповнення електронних декларацій за цим посиланням.
Якщо у Вас виникли питання технічного характеру, будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, направивши лист на електронну поштову скриньку [email protected], зазначивши при цьому назву помилки, Ваші ПІБ, ІПН, або зателефонуйте до служби технічної підтримки за номером +380 (44) 200-06-94.
Для ознайомлення з рекомендаціями при роботі з Реєстром, будь ласка, перейдіть за цим посиланням.
Робота системи логічного та арифметичного контролю декларацій Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Розпочався процес завантаження декларацій до системи логічного та арифметичного контролю декларацій Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Система).
Система, здійснюючи логічний та арифметичний контроль, відповідно до затверджених Правил присвоює кожній декларації показник рейтингу ризику. Такий показник відображає ступінь невідповідності відомостей в декларації та наявні в ній ризики, залежно від яких Система визначатиме доцільність та обґрунтованість проведення повної перевірки конкретної декларації.
Автоматизований обмін інформацією є однією з ключових складових логічного та арифметичного контролю декларацій та передбачає обмін інформацією з 16-ма державними реєстрами.
В основу формування рейтингу ризику закладено:
- відповідність правильності заповнення розділів декларації суб’єктами декларування;
- порівняння інформації, зазначеної у різних розділах декларації, між собою;
- порівняння відомостей декларації з відомостями, що відображені в попередній декларації суб’єкта;
- кількість задекларованих активів кожного виду.
Згідно з розробленими правилами, логічний та арифметичний контроль буде проводитись автоматично за двома складовими.
На першому етапі декларації буде присвоюватися відповідна кількість балів вагового коефіцієнта. Найвищий ваговий коефіцієнт в 1000 балів буде присвоюватись деклараціям посадовців, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище. Коефіцієнт 200 присвоюється декларації у випадках, коли сукупна вартість задекларованих об’єктів нерухомості перевищує 10 млн грн; вартість транспортних засобів перевищує 3 млн грн. Інші коефіцієнти становлять значення від 100 до 10.
Всі декларації, для яких коефіцієнт можливої невідповідності становитиме 2000 і більше балів, підлягатимуть повній перевірці та автоматично перевірятимуться ІТС ЛАК за другою складовою – порівняння відомостей декларації з відомостями реєстрів та баз даних.
По-перше, перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).
По-друге, перевірити термін дії та працездатність Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про термін дії кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) необхідно завантажити посилений сертифікат особистого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) з вебсайту кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), в якому був отриманий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП). Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП). Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись кваліфікованим електронним підписом (ЕЦП) неможливо, тому необхідно звернутись до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг та отримати новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП).
Після отримання нового кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру і скористатись функцією «Я змінив свій особистий ключ». У полі «Електронна адреса, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті» вкажіть електронну адресу, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код відновлення». Зайдіть в поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) перейдіть за посиланням. Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) оберіть Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), оберіть файл особистого ключа та вкажіть пароль від нього, натисніть кнопку «Змінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)».
Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд поданої заявки.
Заявки розглядаються адміністраторами системи Реєстру не пізніше наступного робочого дня після отримання такої заявки.
Нагадуємо про технічні моменти, які варто врахувати при користуванні особистим кабінетом Реєстру декларацій.
Як перевірити термін дії вашого кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що робити, якщо він закінчився, як отримати новий КЕП, а також які кроки треба зробити в разі зміни особистих даних, втрати доступу до пошти чи номера телефону - відповіді на усі ці питання ви знайдете нижче.
Перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, можна у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Так, наприклад, якщо декларант отримав кваліфікований сертифікат відкритого ключа в Державній податковій службі, термін його дії можна перевірити на офіційному сайті за покликанням:
В полі «Реєстраційний номер облікової картки платника податків» – реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) або серію та номер паспорта у разі, якщо через релігійні переконання користувач відмовився від РНОКПП та має відповідну відмітку у паспорті. В полі «УНЗР ІD картки» – унікальний номер запису у реєстрі ІD картки.
При цьому пошук сертифікатів користувачем може здійснюватись за одним або декількома реквізитами.
Після внесення зазначеної інформації користувачу необхідно натиснути «Пошук». У вікні «Результати пошуку» ви знайдете відомості про початок та закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
За допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Після завантаження Програми, в меню необхідно натиснути посилання «Переглянути сертифікати». З наведеного переліку сертифікатів необхідно вибрати свій сертифікат або, у разі його відсутності, додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Натиснути на вибраний сертифікат подвійним натискання лівої кнопки миші, обрати пункт «Детальна інформація». У вікні, яке з’явилось, можна переглянути детальну інформацію про кваліфікований сертифікат відкритого ключа, зокрема щодо терміну його дії.
На сайті центрального засвідчувального органу. Для перевірки терміну дії КЕПу достатньо завантажити підписаний файл і натиснути на віконце «Перевірити».
Для діючого користувача Реєстру декларацій існує ще один варіант - зайти у свій електронний кабінет і перевірити термін дії КЕП у верхній частині кабінету, де відображені особисті дані та відомості про кваліфікований електронний підпис його власника.
Алгоритм дій з КЕП після зміни імені, прізвища чи інших паспортних даних:
При зміні особистих даних необхідно змінити свій КЕП. Для цього треба звернутись до надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), у якого ви бажаєте отримати новий електронний підпис.
Після отримання КЕП необхідно увійти до Реєстру декларацій, виконуючи кроки, зазначені за покликанням.
Ви втратили доступ до поштової скриньки чи номера телефона
Змінити пошту можна за допомогою функції «Я змінив поштову скриньку» на стартовій сторінці Реєстру декларацій, вказавши номер телефона вашого облікового запису.
Якщо ви не пам’ятаєте номера телефона, що вказаний у Реєстрі, надішліть повідомлення на електронну пошту Технічної допомоги НАЗК [email protected].
Крім того, якщо в наявності діючий КЕП, можна зайти в Реєстр та у вкладці “Мій профіль” змінити свої контактні дані.
Важливо! Реєстр може працювати некоректно на старих операційних системах, таких як Windows 8, 7, Vista, XP, 98 та 95, або на мобільних пристроях. НАЗК рекомендує використовувати Windows 10, 11, MacOS, CentOS, Ubuntu та останню версію браузера Google Chrome. Використання інших систем чи мобільних пристроїв може спричинити помилки під час