У своєму офіційному Telegram-каналі Міністр внутрішніх справ повідомив, що за чотири місяці роботи Служби 112 надійшло майже 280 тисяч викликів.
15% з них перенаправлено до відповідних підрозділів. Близько 85% викликів були інформативно-консультаційного характеру та не потребували екстреного реагування.
Ігор Клименко зазначив, що запуск лінії 112 дозволив розвантажити операторів екстрених служб від непрофільних дзвінків. Так вони можуть швидше передати фахівцям інформацію, яка потребує негайного реагування.
«Ми реалізуємо проєкти безбар’єрного середовища, враховуємо потреби кожного громадянина і прагнемо зробити наші сервіси зручнішими. Тому на лінію 112 також можуть звернутися і люди з порушенням слуху чи мовлення, скориставшись відеозв’язком», – йдеться у повідомленні Міністра.
Також Глава МВС розповів, що упродовж чотирьох місяців оператори 112 опрацювали майже 4 тисячі викликів жестовою мовою.
«Запуск Служби 112 – важливий крок із наближення до стандартів ЄС. Ми активно співпрацюємо з нашими іноземними партнерами для розширення системи по всій державі. Плануємо, що до завершення 2024 року сервіс 112 стане доступним у всіх регіонах України», – резюмував Ігор Клименко.
Департамент комунікації МВС України