Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Налаштування доступності
  • A-
    A+
Як ефективно реагувати на звернення дітей, які телефонують на «102»: у Житомирі проходить тренінг для поліцейських
Опубліковано 05 вересня 2023 року о 10:30

На таких заняттях оператори служби «102», чергові, диспетчери та працівники ситуаційного центру навчаються механізмам реагування на повідомлення від дітей, які постраждали від булінгу чи домашнього насильства, або стали свідками такого.

До занять залучені експертки-представниці Громадської організації «Ла Страда-Україна», а також представниці Програми підтримки ОБСЄ для України.

Окрема увага приділяється особливостям комунікації з дітьми різних вікових груп, а також правилам консультування дітей.

– Коли звертаються з такими повідомленнями діти – важливо їх заспокоїти, а також отримати необхідну інформацію та зорієнтувати відповідні групи для швидкого реагування. Це потрібно робити за лічені хвилини, аби врятувати чиєсь життя, – каже учасниця тренінгу – оператор служби «102» Тетяна Маслякова.


Відділ комунікації поліції Житомирської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux