Тренінг організовано в рамках Програми підтримки ОБСЄ для України із залученням експерток ГО «Ла Страда-Україна». Працівники підрозділів 102, диспетчерської служби та ювенальної превенції покращили вміння спілкування та якісного реагування на звернення дітей, які постраждали від насильства з врахуванням викликів війни.
Поліцейські із Запорізької, Миколаївської, Полтавської, Сумської, Харківської та Чернігівської областей під час навчання моделювали різні проблемні ситуації за участі неповнолітніх та вчилися їх вирішувати. Йшлося про особливості реагування поліції на випадки гендерно зумовленого, зокрема, домашнього насильства, від якого постраждали діти.
Навички ефективної комунікації з неповнолітніми особливо важливі для операторів підрозділів 102, які першими приймають дзвінки та повідомлення. Також, під час навчання поліцейські оновили знання з кібербулінгу щодо дітей, особливості сприйняття інформації постраждалої дитини, дитини-кривдника, дитини з інвалідністю тощо.
Якісна комунікація поліцейських з неповнолітніми, які постраждали від насильства - це перший крок у наданні їм ефективної допомоги у взаємодії з різними суб’єктами захисту дітей від жорстокого поводження.
Департамент комунікації
Національної поліції України