Мета проекту – налагодити дієву комунікацію між поліцейськими та людьми, які проживають на території, що обслуговує правоохоронець.
Запуск «Електронний кабінет дільничного» є одним із елементів впровадження пілотного проекту на базі Голосіївського управління поліції.
«Завдяки такому сервісу кожен мешканець району зможе дізнатися контакти свого дільничного офіцера поліції та написати йому приватне повідомлення. Таким чином, дільничний завжди «на зв’язку» для тих, хто потребує допомоги. Однозначно це нововведення сприятиме налагодженню комунікації між поліцейськими та жителями району», - зазначив начальник Головного управління національної поліції у місті Києві Андрій Крищенко.
Сервіс працюватиме на платформі сайта http://bezpechne.community: увійшовши, необхідно ввести свою адресу в рядку пошуку на карті Києва, клікнути Enter і профіль дільничного з’явиться за кілька секунд. Також перейти на сайт можна, відсканувавши QR-код на інформаційному плакаті.
Протягом наступних тижнів дільничні зустрінуться з мешканцями Голосіївського району, розповсюдять інформаційні плакати та розкажуть про всі можливості та переваги сучасного сервісу.
«Стартував «Електронний кабінет дільничного» і працює в тестовому режимі для жителів Голосіївського району. Проте невдовзі планується запустити сервіс й у інших районах столиці», - зауважив Андрій Крищенко.
Відділ комунікації поліції Києва
Тетяна Максименко