Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів страхових послуг "Знай свої права: страхування", яку організовує Національний банк України.
Ключове завдання та мета кампанії “Знай свої права: страхування” – захист прав страхувальників та поліпшення знань споживачів про страхові послуги.
У її межах споживачі отримають роз’яснення щодо таких питань:
- як обрати страхову компанію;
- на що звертати увагу під час укладення договору страхування;
- де шукати і як отримати вичерпну інформацію про страхові продукти;
- як діяти, коли трапився страховий випадок, щоб уникнути проблем зі страховими виплатами від страховика;
- що таке франшиза у страхуванні та чому варто звертати увагу на її наявність і розмір, зазначені в договорі;
- як діяти під час зіткнення з нав’язуванням договору страхування чи порушенням прав споживача.
Також Національний банк разом із партнерами розповість про зміни, які очікують споживачів страхових послуг у зв’язку з оновленням законодавства.
Кампанія “Знай свої права: страхування” відбувається за підтримки міжнародного партнера – Проєкт USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу».
Інформаційна кампанія триватиме до кінця вересня 2024 року у всіх регіонах України.
Онлайн-майданчиком для її проведення стане освітній сайт Національного банку з фінансової грамотності “Гаразд”: https://harazd.bank.gov.ua/
Один із розділів сайту присвячений страхуванню та страховим послугам.
Більше про кампанію читайте за посиланням: https://cutt.ly/TefejrZ7
За матеріалами Національного банку України
