«Поліція переходить від статистичного оцінювання роботи до визначення довіри населення», – Сергій Редька
В останній, третій день всеукраїнської семінар-наради, яка відбувається в Головному управлінні Національної поліції в Закарпатській області, говорили про оцінку роботи поліції та перехід на сучасні методи реагування на заяви і звернення громадян.
Сьогодні, 16 червня, лектори семінар-тренінгу для керівників підрозділів організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування, а також підрозділів інформаційно-аналітичної підтримки всіх областей України говорили про оцінку роботи поліції, яка відбудеться восени цього року.
«Завершується третій рік реформування поліції, і на нинішньому етапі ми підійшли чи не до найважливішого питання, а саме оцінки роботи органів та підрозділів поліції. Оцінка здійснюється шляхом опитування громадян і визначенням довіри громадян до того чи іншого органу чи підрозділу поліції. В липні буде проведено тендер на визначення соціологічної служби, яка проведе таке дослідження. В листопаді плануємо підсумкову колегію, і використовувати не статистичні дані, а рівень довіри населення», – розповів в.о. начальника Департаменту забезпечення діяльності Голови НПУ Сергій Редька.
Керівник Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування НПУ Олексій Сергєєв наголосив, що для громадян важливим фактором оцінки роботи поліції є не лише розкриття злочинів, а й оперативність прибуття патрулів після повідомлення на лінію «102».
Учасники семінар-наради обговорили стратегію переходу на нові, сучасні методи реагування на заяви і звернення громадян на прикладі роботи Єдиного аналітичного сервісного центру поліції Донецької області (UASC). Присутні познайомилися з можливостями камер інтелектуального відеоспостереження та мобільного додатку «Поліція 102», а саме з автоматизацією процесу розпізнавання транспортних засобів та фіксації порушень.
В.о. начальника Департаменту забезпечення діяльності Голови НПУ Сергій Редька наголосив, що камери відеоспостереження, які охоплюють місто, з’являться спочатку у всіх обласних центрах України, а потім робота почнеться з обладнання ними райцентрів.
Після цього спільна робота підрозділів організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування та підрозділів інформаційно-аналітичної підтримки завершилася, і для кожної групи провели власні тренінги. ОРПІП говорили про забезпечення ефективного і швидкого реагування на повідомлення громадян, а ІАП – про програмну підтримку нових проектів.
Відділ комунікації поліції Закарпатської області