Кризова комунікація — інструмент безпеки та довіри в громаді
У час війни громадяни потребують не лише надійного захисту, а й розуміння чіткого алгоритму дій у разі будь-якої надзвичайної ситуації. Саме тому поліцейські офіцери громад у Дніпропетровській, Харківській та Рівненській областях провели серію тренінгів із кризових комунікацій для представників органів місцевого самоврядування.
Представники місцевої влади часто стають першими, до кого звертаються мешканці у критичний момент.
Під час навчання офіцери поділилися особистим досвідом та знаннями, здобутими на спеціалізованих курсах. Значна увага була зосереджена на:
- ефективній взаємодії з військовослужбовцями;
- спілкуванні з людьми у стані сильного стресу чи емоційного збудження;
- роботі з особами, які мають посттравматичний стресовий розлад.
Окремий блок занять був присвячений ненасильницькому спілкуванню як методу зниження напруги та запобігання конфліктам. Також йшлося про важливість турботи про власний емоційний ресурс.
Подібні заняття є інвестицією у безпеку громади, зміцнення довіри до влади та поліції.
Департамент комунікації за матеріалами
управління взаємодії з громадами
Департаменту превентивної діяльності
Національної поліції України